Veelgestelde vragen (FAQ)

Q:Hoe kan ik contact opnemen met JewelGift?
A:U kunt contact opnemen met JewelGift door een mail te sturen naar info@jewelgift.nl.

Q:Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
A: Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje door op ‘Bestellen' te klikken.  Rechts boven in de webshop staat Uw Winkelmandje. Klik hierop om naar uw winkelmandje te gaan. U kunt altijd nog producten toevoegen of verwijderen uit uw winkelmandje. Indien u een kortingscode of cadeaubon heeft kunt u deze nu invoeren. Klik op ‘afrekenen’ om de bestelling af te ronden. ben. Wanneer uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail.

Q:Is een artikel op voorraad?
A:U kunt direct bij het artikel zien welke status deze heeft. Staat er pre-order dan zult u via de mail een bericht krijgen met een schatting van de levering.  Vindt u deze periode te lang duren dan heeft u de keuze om het aankoopbedrag te laten retourneren of u ontvangt een tegoedbon van JewelGift.  

Q:Hoe kan ik betalen?
A: Wij accepteren de volgende betaalmethodes: IDEAL, Mistercash en overschrijving.

Q:Hoeveel bedragen de verzendkosten?
A:De verzendkosten zijn voor sommige producten gratis anders bedragen € 5,95. Verzending naar België bedraagt €10,- Voor de Nederlandse klanten geldt een franko ordergrens van €50,-.

Q:Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
A:Mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn, kunt u de bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling ruilen of retourneren in de originele verpakking.  Houd er rekening mee dat de porto van retourzendingen voor uw eigen rekening zijn. U kunt uw retour aanmelden via de retouraanvraag van de webshop. Hier kunt u alle gegevens invoeren en krijgt u zo spoedig mogelijk bericht van onze klantenservice, mits u binnen de 14 werkdagen na ontvangst uw retouraanvraag heeft ingediend. Met uitzondering van de custom made en persoonlijke JewelGifts zie hieronder.

Q:Ik heb een custom made product besteld wat houdt dit in?
A:De producten worden speciaal voor u gemaakt. Hierdoor zit er op het product een langere levertijd. Ook kunt u het product niet retour sturen.

Q:Hoe gebruik ik een kortingscode?
A:U kunt een kortingscode verzilveren door in het afrekenscherm de code in te voeren. Wanneer de code correct is, zal deze direct worden verrekend. U kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken. Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met overige aanbiedingen.

Q:Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
A:Neem zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24uur, na ontvangst van het beschadigde artikel contact op met info@jewelgift.nl. Onze klantenservice informeert u graag over de te volgen procedure. Schadeclaims gemeld later dan 24 uur na ontvangst kunnen wij niet in behandeling nemen.

Q:Hoe kan ik op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en acties?
A:Meldt u zelf aan voor onze nieuwsbrief en u krijgt via de mail informatie over de nieuwtjes en acties. Ook is JewelGift te volgen op Facebook, Twitter en Instagram.

Q:Komen er veel nieuwe artikelen online?
A:Wij hebben bijna wekelijks nieuwe artikelen die te bestellen zijn via de webshop. Indien u de Facebookpagina liked ziet u ook regelmatig exclusieve Jewelgifts.

 

 

Mocht u nog een vraag hebben dan kunt u deze altijd mailen naar info@jewelgift.nl

 

Jewel Gift
Jewel Gift © 2017